Abstract
W niniejszym opracowaniu autorzy zaprezentowali uwarunkowania dotyczące projektowania usług z wykorzystaniem koncepcji design-thinking. W tym celu przybliżono specyficzne cechy działalności usługowej wraz z podstawami realizacji przedsiewzięć opartych na myśleniu projektowym. Wskazano także podstawowe korzyści jakie wynikają z wdrożenia metody, w szczególności aspekt kreatywnego myślenia generującego nowe usługi dla odbiorców.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
MARKETING I RYNEK
pages 206 - 212,
ISSN: 1231-7853 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Zieliński G., Studzińska M.: Projektowanie usług z wykorzystaniem koncepcji design - thinking// MARKETING I RYNEK. -., nr. 5 (2014), s.206-212
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 146 times