Abstract
Celem niniejszego artykułu jest omówienie roli inicjatyw klastrowych w marketingu terytorialnym. Inicjatywy klastrowe, poprzez podejmowane działania na rzecz rozwoju regionu i funkcjonujących tam klastrów przedsiębiorstw stają się ważnym partnerem władz publicznych w działaniach ukierunkowanych na promocję i kreowanie pozytywnego wizerunku danej jednostki terytorialnej. Autorka na wybranych przykładach wskazuje na silne powiązania inicjatyw klastrowych z "miejscem", w którym się rozwijają i zwraca uwagę na wzajemną wymianę wartości i efekt synergii występujący w relacjach władze regionalne (region)-inicjatywa klastrowa (klaster).
Author (1)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
pages 213 - 228,
ISSN: 1640-6818 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Lis A.: Rola inicjatyw klastrowych w kreowaniu wizerunku regionu// Zeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. Nr 663/75 (2011), s.213-228
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 130 times