Rola inicjatyw klastrowych w kreowaniu wizerunku regionu - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Rola inicjatyw klastrowych w kreowaniu wizerunku regionu

Abstract

Celem niniejszego artykułu jest omówienie roli inicjatyw klastrowych w marketingu terytorialnym. Inicjatywy klastrowe, poprzez podejmowane działania na rzecz rozwoju regionu i funkcjonujących tam klastrów przedsiębiorstw stają się ważnym partnerem władz publicznych w działaniach ukierunkowanych na promocję i kreowanie pozytywnego wizerunku danej jednostki terytorialnej. Autorka na wybranych przykładach wskazuje na silne powiązania inicjatyw klastrowych z "miejscem", w którym się rozwijają i zwraca uwagę na wzajemną wymianę wartości i efekt synergii występujący w relacjach władze regionalne (region)-inicjatywa klastrowa (klaster).

Cite as

Full text

download paper
downloaded 52 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Ekonomiczne Problemy Usług pages 213 - 228,
ISSN: 1640-6818
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Lis A.: Rola inicjatyw klastrowych w kreowaniu wizerunku regionu// Zeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. Nr 663/75 (2011), s.213-228
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 133 times

Recommended for you

Meta Tags