Social commerce - nowy trend w handlu elektronicznym - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Social commerce - nowy trend w handlu elektronicznym

Abstract

Social commerce wykorzystuje media społecznościowe dla potrzeb handlu elektronicznego. Serwisy społecznościowe o charakterze social commerce stanowią nie tylko platformę do wymiany informacji i opinii na temat różnych produktów, ale są także miejscem, w którym konsument może dowiedzieć się o różnego rodzaju wyprzedażach, promocjach cenowych, bonusach, gratisach. Dzięki tego typu witrynom użytkownicy mogą nie tylko kupować najtaniej, ale również zmniejszać ryzyko zakupowe. Już teraz można powiedzieć, że social commerce odniósł sukces w Sieci.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu pages 221 - 231,
ISSN: 1689-7374
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: Social commerce - nowy trend w handlu elektronicznym// Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. -., nr. nr 175 (2011), s.221-231
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 159 times

Recommended for you

Meta Tags