Abstract
Social commerce wykorzystuje media społecznościowe dla potrzeb handlu elektronicznego. Serwisy społecznościowe o charakterze social commerce stanowią nie tylko platformę do wymiany informacji i opinii na temat różnych produktów, ale są także miejscem, w którym konsument może dowiedzieć się o różnego rodzaju wyprzedażach, promocjach cenowych, bonusach, gratisach. Dzięki tego typu witrynom użytkownicy mogą nie tylko kupować najtaniej, ale również zmniejszać ryzyko zakupowe. Już teraz można powiedzieć, że social commerce odniósł sukces w Sieci.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
pages 221 - 231,
ISSN: 1689-7374 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Brzozowska-Woś M.: Social commerce - nowy trend w handlu elektronicznym// Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. -., nr. nr 175 (2011), s.221-231
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 159 times
Recommended for you
Exploring the Role of Social Media Use Motives, Psychological Well-Being, Self-Esteem, and Affect in Problematic Social Media Use
- B. Schivinski,
- M. Brzozowska-Woś,
- E. Stansbury
- + 3 authors
2020