Social commerce - nowy trend w handlu elektronicznym - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Social commerce - nowy trend w handlu elektronicznym

Abstrakt

Social commerce wykorzystuje media społecznościowe dla potrzeb handlu elektronicznego. Serwisy społecznościowe o charakterze social commerce stanowią nie tylko platformę do wymiany informacji i opinii na temat różnych produktów, ale są także miejscem, w którym konsument może dowiedzieć się o różnego rodzaju wyprzedażach, promocjach cenowych, bonusach, gratisach. Dzięki tego typu witrynom użytkownicy mogą nie tylko kupować najtaniej, ale również zmniejszać ryzyko zakupowe. Już teraz można powiedzieć, że social commerce odniósł sukces w Sieci.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu strony 221 - 231,
ISSN: 1689-7374
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Brzozowska-Woś M.: Social commerce - nowy trend w handlu elektronicznym// Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. -., nr. nr 175 (2011), s.221-231
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 159 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi