Abstrakt
Social commerce wykorzystuje media społecznościowe dla potrzeb handlu elektronicznego. Serwisy społecznościowe o charakterze social commerce stanowią nie tylko platformę do wymiany informacji i opinii na temat różnych produktów, ale są także miejscem, w którym konsument może dowiedzieć się o różnego rodzaju wyprzedażach, promocjach cenowych, bonusach, gratisach. Dzięki tego typu witrynom użytkownicy mogą nie tylko kupować najtaniej, ale również zmniejszać ryzyko zakupowe. Już teraz można powiedzieć, że social commerce odniósł sukces w Sieci.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
strony 221 - 231,
ISSN: 1689-7374 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Brzozowska-Woś M.: Social commerce - nowy trend w handlu elektronicznym// Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. -., nr. nr 175 (2011), s.221-231
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 159 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Exploring the Role of Social Media Use Motives, Psychological Well-Being, Self-Esteem, and Affect in Problematic Social Media Use
- B. Schivinski,
- M. Brzozowska-Woś,
- E. Stansbury
- + 3 autorów
2020