Sterowanie silnikiem indukcyjnym w zakresie osłabiania pola z zastosowaniem modelu multiskalarnego - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Sterowanie silnikiem indukcyjnym w zakresie osłabiania pola z zastosowaniem modelu multiskalarnego

Abstract

W artykule przedstawiono strategię sterowania silnikiem indukcyjnym dla dużych prędkości w zakresie osłabiania pola. Nowe zależności dla ograniczenia napięcia wyjściowego falownika oraz maksymalnego prądu stojana zostały wyprowadzone w oparciu o model multiskalarny silnika indukcyjnego. Największą korzyścią płynąca z zastosowania w układzie regulacji modelu multiskalarnego jest pełne odsprzężenie toru sterowania prędkością i toru sterowania strumieniem. Układ pozwala na określenie maksymalnego momentu wyjściowego w układzie napędowym dla zakresu osłabiania pola. Zaproponowany został bezczujnikowy układ regulacji w oparciu o obserwator prędkości.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Prace Czwartej Konferencji PES-4. Postępy w Elektrotechnice Stosowanej. Kościelisko, 23-27 czerwca 2003 strony 167 - 174
Language:
Polish
Publication year:
2003
Bibliographic description:
Krzemiński Z., Adamowicz M.: Sterowanie silnikiem indukcyjnym w zakresie osłabiania pola z zastosowaniem modelu multiskalarnego// Prace Czwartej Konferencji PES-4. Postępy w Elektrotechnice Stosowanej. Kościelisko, 23-27 czerwca 2003/ Warszawa: P. Warsz., 2003, s.167-174
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 103 times

Recommended for you

Meta Tags