Abstract
Rozważa się stan użytkowalności kładek ze względu na drgania pomostu. Imperfekcje w obciążeniu pieszymi zapisuje się w zmianach współczynników ruchu pieszego. Zmiany te opisuje się rozkładami prawdopodobieństwa. Stosuje się metodę Monte Carlo. Dane z realizacji probabilistycznych używa się do obliczeń numerycznych. Rezultaty są podane jako prawdopodobieństwa, że kładka nie osiągnie poziomu drgań uznawanego za nieodpowiedni. Szacuje się niezawodność obiektów.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Problemy Naukowo-Badawcze Budownictwa : 55 Konferencja Naukowa Komitetu Inżynierii Lądowej i Wodnej PAN i Komitetu Nauki PZITB, Kielce - Krynica 20-25 września 2009 strony 93 - 100
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2009
- Bibliographic description:
- Winkelmann K., Malinowski M.: Stochastyczny model analizy niezawodności kładek dla pieszych// Problemy Naukowo-Badawcze Budownictwa : 55 Konferencja Naukowa Komitetu Inżynierii Lądowej i Wodnej PAN i Komitetu Nauki PZITB, Kielce - Krynica 20-25 września 2009/ ed. red. Z. Rusin. - Komitet Inżynierii Lądowej i Wodnej PAN ; Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska Politechniki Świętokrzyskiej; [et al.]. Kielce: Wydaw. Politech. Świętokrzyskiej, 2009, s.93-100
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 113 times
Recommended for you
MM/PBSA analysis of molecular dynamics simulations of bovine beta-lactoglobulin: free energy gradients in conformational transitions?
- F. Fogolari,
- E. Moroni,
- M. Wojciechowski
- + 3 authors
2005