Abstrakt
Rozważa się stan użytkowalności kładek ze względu na drgania pomostu. Imperfekcje w obciążeniu pieszymi zapisuje się w zmianach współczynników ruchu pieszego. Zmiany te opisuje się rozkładami prawdopodobieństwa. Stosuje się metodę Monte Carlo. Dane z realizacji probabilistycznych używa się do obliczeń numerycznych. Rezultaty są podane jako prawdopodobieństwa, że kładka nie osiągnie poziomu drgań uznawanego za nieodpowiedni. Szacuje się niezawodność obiektów.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Problemy Naukowo-Badawcze Budownictwa : 55 Konferencja Naukowa Komitetu Inżynierii Lądowej i Wodnej PAN i Komitetu Nauki PZITB, Kielce - Krynica 20-25 września 2009 strony 93 - 100
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Winkelmann K., Malinowski M.: Stochastyczny model analizy niezawodności kładek dla pieszych// Problemy Naukowo-Badawcze Budownictwa : 55 Konferencja Naukowa Komitetu Inżynierii Lądowej i Wodnej PAN i Komitetu Nauki PZITB, Kielce - Krynica 20-25 września 2009/ ed. red. Z. Rusin. - Komitet Inżynierii Lądowej i Wodnej PAN ; Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska Politechniki Świętokrzyskiej; [et al.]. Kielce: Wydaw. Politech. Świętokrzyskiej, 2009, s.93-100
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 113 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
MM/PBSA analysis of molecular dynamics simulations of bovine beta-lactoglobulin: free energy gradients in conformational transitions?
- F. Fogolari,
- E. Moroni,
- M. Wojciechowski
- + 3 autorów
2005