STRATEGIA DOBORU PROCESU PRODUKCYJNEGO WG. REAKCJI NA ZAMÓWIENIA KLIENTA - Publication - Bridge of Knowledge

Search

STRATEGIA DOBORU PROCESU PRODUKCYJNEGO WG. REAKCJI NA ZAMÓWIENIA KLIENTA

Abstract

W opracowaniu poruszono zagadnienie doboru strategii wytwarzania w zakresie procesu produkcyjnego. W ramach tego zagadnienia dokonano podziału procesów produkcyjnych wg różnych kryteriów. Skupiano się na podziale procesów wg. reakcji na zamówienia klienta. Przedstawiono pokrótce najistotniejsze cechy charakteryzujące tego typu procesy. By móc określić strategię w zakresie procesu produkcyjnego zestawiono kryteria wyboru procesu produkcyjnego, wyeksponowano kryteria rynkowe. Stało się to podstawą do zestawienia charak-terystyki porównawczej poszczególnych procesów wg kryterium rynkowego oraz wg wybranych cech technicznych i użytkowych. Całość podsumowano w końcowym podrozdziale.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Zarządzanie a inżynieria produkcji strony 115 - 127
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Wirkus M.: STRATEGIA DOBORU PROCESU PRODUKCYJNEGO WG. REAKCJI NA ZAMÓWIENIA KLIENTA// Zarządzanie a inżynieria produkcji/ ed. Piotr Łebkowski Kraków: Wydawnictwa AGH, 2013, s.115-127
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 117 times

Recommended for you

Meta Tags