STRATEGIA DOBORU PROCESU PRODUKCYJNEGO WG. REAKCJI NA ZAMÓWIENIA KLIENTA - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

STRATEGIA DOBORU PROCESU PRODUKCYJNEGO WG. REAKCJI NA ZAMÓWIENIA KLIENTA

Abstrakt

W opracowaniu poruszono zagadnienie doboru strategii wytwarzania w zakresie procesu produkcyjnego. W ramach tego zagadnienia dokonano podziału procesów produkcyjnych wg różnych kryteriów. Skupiano się na podziale procesów wg. reakcji na zamówienia klienta. Przedstawiono pokrótce najistotniejsze cechy charakteryzujące tego typu procesy. By móc określić strategię w zakresie procesu produkcyjnego zestawiono kryteria wyboru procesu produkcyjnego, wyeksponowano kryteria rynkowe. Stało się to podstawą do zestawienia charak-terystyki porównawczej poszczególnych procesów wg kryterium rynkowego oraz wg wybranych cech technicznych i użytkowych. Całość podsumowano w końcowym podrozdziale.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Zarządzanie a inżynieria produkcji strony 115 - 127
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Wirkus M.: STRATEGIA DOBORU PROCESU PRODUKCYJNEGO WG. REAKCJI NA ZAMÓWIENIA KLIENTA// Zarządzanie a inżynieria produkcji/ ed. Piotr Łebkowski Kraków: Wydawnictwa AGH, 2013, s.115-127
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 117 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi