System animacji szkieletów o dowolnej topologii oparty na systemie cząstek - Publication - Bridge of Knowledge

Search

System animacji szkieletów o dowolnej topologii oparty na systemie cząstek

Abstract

Tworzenie animacji postaci opartych na szkielecie jest jednym z kluczowych problemów w grafice komputerowej. W niniejszym artykule proponowany jest system tworzenia proceduralnych animacji szkieletów o dowolnej topologii wymagający na wejściu określenia ruchu jedynie niewielkiego zbioru punktów kontrolnych. Wykorzystanie algorytmu Verleta zapewnia wysoką wydajność, a odpowiedni automatyczny dobór dodatkowego zestawu warunków pozwala na zachowanie naturalności animacji przez dążenie kończyn szkieletu do położeń możliwie bliskich optymalnym.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Wytwarzanie gier komputerowych. - Tom 3 strony 99 - 104
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Kluczek K.: System animacji szkieletów o dowolnej topologii oparty na systemie cząstek// Wytwarzanie gier komputerowych. - Tom 3/ ed. Tomasz Boiński, Jacek Lebiedź, Michał Wójcik Gdańsk: Politechnika Gdańska, Wydział ETI, 2013, s.99-104
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 121 times

Recommended for you

Meta Tags