System animacji szkieletów o dowolnej topologii oparty na systemie cząstek - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

System animacji szkieletów o dowolnej topologii oparty na systemie cząstek

Abstrakt

Tworzenie animacji postaci opartych na szkielecie jest jednym z kluczowych problemów w grafice komputerowej. W niniejszym artykule proponowany jest system tworzenia proceduralnych animacji szkieletów o dowolnej topologii wymagający na wejściu określenia ruchu jedynie niewielkiego zbioru punktów kontrolnych. Wykorzystanie algorytmu Verleta zapewnia wysoką wydajność, a odpowiedni automatyczny dobór dodatkowego zestawu warunków pozwala na zachowanie naturalności animacji przez dążenie kończyn szkieletu do położeń możliwie bliskich optymalnym.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Wytwarzanie gier komputerowych. - Tom 3 strony 99 - 104
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Kluczek K.: System animacji szkieletów o dowolnej topologii oparty na systemie cząstek// Wytwarzanie gier komputerowych. - Tom 3/ ed. Tomasz Boiński, Jacek Lebiedź, Michał Wójcik Gdańsk: Politechnika Gdańska, Wydział ETI, 2013, s.99-104
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 121 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi