Teoretyczne i empiryczne aspekty metody wymuszonych przemieszczeń poprzecznych toru kolejowego. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Teoretyczne i empiryczne aspekty metody wymuszonych przemieszczeń poprzecznych toru kolejowego.

Abstract

Praca zawiera ogólną charakterystykę pracy szyny, wyginanej w trakcie procesu regulacji geometrycznej toru kolejowego, z punktu widzenia analizy wytrzymałościowej konstrukcji. Omówiono efekty zastosowania wybranych programów polowych oraz własne rozwiązanie, wykorzystujące model toru składający się z elementów skupionych oraz metodę energetyczną Lagrange´a. Określono również założenia dla wyznaczania krzywizny toru podczas pracy podbijarki oraz przedstawiono konstrukcję czujników pomiarowych.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
XII Konferencja Naukowa Drogi Kolejowe 2003. strony 187 - 203
Language:
Polish
Publication year:
2003
Bibliographic description:
Koc W., Wilk A., Dobrowolski P., Grulkowski S., Kostro G.: Teoretyczne i empiryczne aspekty metody wymuszonych przemieszczeń poprzecznych toru kolejowego.// XII Konferencja Naukowa Drogi Kolejowe 2003./ Gdańsk: Politechnika Gdańska, 2003, s.187-203
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 68 times

Recommended for you

Meta Tags