Abstract
Artykuł prezentuje zastosowanie aksonometrii do oceny wyobraźni przestrzennej i pośrednio do selekcji kandydatów na Wydział Architektury. Na przykładzie kilku oryginalnych zadań wskazuje się na potrzebę prowadzenia ciągłej kontroli jakości zadań testowych. Jakościowe i ilościowe procedury służące do oceny zadań bazują na teorii pomiaru dydaktycznego i koncentrują się potwierdzeniu odpowiedniego poziomu rzetelności, trafności i obiektywizmu pomiaru. Pomiar dydaktyczny zastosowany do ewaluacji testów wpływa na podniesienie jakości egzaminów wstępnych.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Language:
- English
- Publication year:
- 2004
- Bibliographic description:
- Kotarska-Lewandowska B.: The function and structure of entrance examination on faculty of architecture in Poland.// / : , 2004,
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 94 times