Abstrakt
Artykuł prezentuje zastosowanie aksonometrii do oceny wyobraźni przestrzennej i pośrednio do selekcji kandydatów na Wydział Architektury. Na przykładzie kilku oryginalnych zadań wskazuje się na potrzebę prowadzenia ciągłej kontroli jakości zadań testowych. Jakościowe i ilościowe procedury służące do oceny zadań bazują na teorii pomiaru dydaktycznego i koncentrują się potwierdzeniu odpowiedniego poziomu rzetelności, trafności i obiektywizmu pomiaru. Pomiar dydaktyczny zastosowany do ewaluacji testów wpływa na podniesienie jakości egzaminów wstępnych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2004
- Opis bibliograficzny:
- Kotarska-Lewandowska B.: The function and structure of entrance examination on faculty of architecture in Poland.// / : , 2004,
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 94 razy