Towards Methodology for User Experience Measurement in On-line Services - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Towards Methodology for User Experience Measurement in On-line Services

Abstract

Artykuł prezentuje wyniki badań, których celem była identyfikacja czynników kształcących jakość postrzeganą wybranych usług on-line udostępnianych przez Internet oraz ocena wpływu czynników kształtujących lojalność ich użytkowników. Badania wykazały, że czynnikami najbardziej istotnymi są: ''atrakcyjna cena'', następnie ''poczucie bezpieczeństwa'' oraz ''wyczerpująca informacja'', a w dalszej kolejności ''wygoda'' korzystania z usługi w kategoriach czasu oraz wysiłku. Pokazując znaczenie pozatechnologicznych czynników kształtujących zachowania użytkownika, artykuł ten formułuje postulaty dotyczące dalszego rozwoju metodologii badania jakości usług on-line, wykraczającej poza tradycyjne rozumianą użyteczność usługowego serwisu WWW.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 22 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC-ND open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU pages 244 - 254,
ISSN: 1899-3192
Language:
English
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Sikorski M., Garnik I.: Towards Methodology for User Experience Measurement in On-line Services// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -., nr. Nr 147 (2010), s.244-254
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 111 times

Recommended for you

Meta Tags