Abstract
Publikacja omawia problemy postrzeganej jakości usług on-line, dostępnych w intranetowych portalach pracowniczych. Zaproponowano poszerzone podejście ocenowe wykraczające poza typową ocenę jakości użytkowej. Poszerzenie to polega na uwzględnieniu w projektowaniu i w ocenie czynników organizacyjnych i ekonomicznych, związanych z budową relacji na linii pracodawca-pracownicy. Zaproponowano również metodykę projektowania portali intranetowych i usług on-line, uwzględniającą czynniki pozatechniczne jako istotne determinanty satysfakcji przyszłego użytkownika.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- AHFE International Conference 2008 [Dokument elektroniczny] : 2nd International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics jointly with 12th International Conference on Human Aspects of Advanced Manufacturing (HAAMAHA), 14-17 July 2008, Las Vegas, Nevada USA : conference proceedings strony 1 - 8
- Language:
- English
- Publication year:
- 2008
- Bibliographic description:
- Sikorski M.: Usability and socio-organizational context of on-line services in intranet portals// AHFE International Conference 2008 [Dokument elektroniczny] : 2nd International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics jointly with 12th International Conference on Human Aspects of Advanced Manufacturing (HAAMAHA), 14-17 July 2008, Las Vegas, Nevada USA : conference proceedings/ ed. ed. by Waldemar Karwowski and Gavriel Salvendy. - Dane tekstowe. [B.m.]: USA Publishing, 2008, s.1-8
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 91 times