Wartość marki jako wskaźnik. Metody pomiaru - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wartość marki jako wskaźnik. Metody pomiaru

Abstract

Celem artykułu jest przedstawienie znaczenia wskaźnika „wartość marki”1 dla celów optymalizacji strategii marketingowych w oparciu o przegląd metod pomiaru zarówno pod kątem zarządczym, jak i raportowania. Wartość marki stanowi najbardziej obiektywny wskaźnik oceny przyjętej strategii marketingowej oraz sprawności skonfigurowanej sieci wartości marki z powodu możliwości jednoznacznej oceny, czy przyjęty „marketing mix” zapewnił marce oczekiwany wzrost wartości czy też nie. Jakkolwiek różne metody wyceny prowadzą do różnych rezultatów, istotą zarządzania przy zastosowaniu tego wskaźnika jest świadomość przyjętej metodyki wyceny marki oraz sieci wartości marki celem zidentyfikowania kluczowych relacji, które najsilniej determinują wartość marki.

Citations

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU no. 460, pages 90 - 100,
ISSN: 1899-3192
Language:
Polish
Publication year:
2016
Bibliographic description:
Kucharska W.: Wartość marki jako wskaźnik. Metody pomiaru// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -Vol. 460., (2016), s.90-100
DOI:
Digital Object Identifier (open in new tab) 10.15611/pn.2016.460.09
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 136 times

Recommended for you

Meta Tags