Miasto jako marka – analiza wybranych działań marketingowych miasta Lublin - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Miasto jako marka – analiza wybranych działań marketingowych miasta Lublin

Abstract

W niniejszej pracy przedstawiono mechanizmy i proces kształtowania się miasta jako marki. Celem przeprowadzonych badań była analiza wybranych działań marketingowych Lublina od 2007 r. do 2014 r. Zbadano strategię tworzenia się marki „Lublin Miasto Inspiracji” oraz przedstawiono wybrane kampanie promocyjne. Stwierdzono, że dzięki narzędziu Brand Foundations możliwe było skuteczne stworzenie i wprowadzenie marki miasta na rynek. Narzędzie to umożliwia określenie tożsamości i wizerunku miejsca, tak w teraźniejszości, jak i długofalowej przyszłości. Wobec dynamicznych zmian zachodzących na rynku marek terytorialnych zaprezentowane wyniki mogą być przydatne w praktyce pozostałych polskich miast.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
MARKETING I RYNEK pages 193 - 205,
ISSN: 1231-7853
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Krzyżanowska K.: Miasto jako marka – analiza wybranych działań marketingowych miasta Lublin// MARKETING I RYNEK. -., nr. 11 (2014), s.193-205
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 340 times

Recommended for you

Meta Tags