Kapitał marki miasta Gdańska - ujęcie marketingowe - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Kapitał marki miasta Gdańska - ujęcie marketingowe

Abstract

Kapitał marki miasta obejmuje zestaw jego unikalnych cech, które umożliwiają rywalizowanie o potencjalnych klientów: mieszkańców, turystów, studentów czy też inwestorów. Niniejszy rozdział dotyczy problematyki czynników kształtujących markę miasta Gdańsk określonych na podstawie wyników badania jakościowego. Zostało ono przeprowadzone w formie wywiadu z ekspertami zajmującymi się zawodowo kreowaniem marki miast. Wyboru respondentów dokonano zgodnie z założeniami teorii ugruntowanej, która opiera się na przesłance, że rzeczywistość społeczną najlepiej rozumieją podmioty w nią zaangażowane. Uzyskane odpowiedzi umożliwiły stworzenie mapy prezentującej zależności dotyczące kapitału marki miasta Gdańsk. Rezultaty badania mogą być wykorzystane przez organy zajmujące się budowaniem wizerunku miasta, wpływając na ulepszanie jego oferty, doskonalenie komunikacji z interesariuszami a także na ocenę działań marketingowych mających na celu rozwój marki miasta Gdańsk.

Authors (3)

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Language:
Polish
Publication year:
2023
Bibliographic description:
Sokołowska E.: Kapitał marki miasta Gdańska - ujęcie marketingowe// Potencjał aglomeracji Trójmiasta i metodyka pomiaru jego wykorzystania/ : , , s.115-128
Sources of funding:
  • Free publication
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 61 times

Recommended for you

Meta Tags