Marka a postrzeganie nowych produktów - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Marka a postrzeganie nowych produktów

Abstract

Niniejszy rozdział wprowadza czytelników w tematykę związaną z marką, która odgrywa istotną rolę w procesie urynkowienia nowych produktów. Omówiono w nim pojęcie marki i jej funkcje. Przybliżono też zagadnienie budowania zaufania do produktów, występujące rodzaje ryzyka oraz korzyści dla klienta związane szczególnie z jego sferą emocjonalną.W dalszej części opracowania scharakteryzowano różne podejścia związane z opracowaniem strategii kreowania marki nowych produktów oraz etapy pozycjonowania marki. Rozdział kończą rozważania na temat tożsamości marki oraz kształtowania jej wizerunku, na który w znacznym stopniu oddziałują, oprócz polityki komunikacji marketingowej, pracownicy, innowacje, jakość produktów, polityka cenowa oraz odpowiedni dobór kanałów marketingowych i związana z nimi dystrybucja.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
W : Planowanie i rozwój nowych produktów strony 241 - 253
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: Marka a postrzeganie nowych produktów// W : Planowanie i rozwój nowych produktów/ ed. M. Wirkus, A. M. Lis Warszawa: CeDeWu, 2015, s.241-253
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 220 times

Recommended for you

Meta Tags