Abstrakt
Niniejszy rozdział wprowadza czytelników w tematykę związaną z marką, która odgrywa istotną rolę w procesie urynkowienia nowych produktów. Omówiono w nim pojęcie marki i jej funkcje. Przybliżono też zagadnienie budowania zaufania do produktów, występujące rodzaje ryzyka oraz korzyści dla klienta związane szczególnie z jego sferą emocjonalną.W dalszej części opracowania scharakteryzowano różne podejścia związane z opracowaniem strategii kreowania marki nowych produktów oraz etapy pozycjonowania marki. Rozdział kończą rozważania na temat tożsamości marki oraz kształtowania jej wizerunku, na który w znacznym stopniu oddziałują, oprócz polityki komunikacji marketingowej, pracownicy, innowacje, jakość produktów, polityka cenowa oraz odpowiedni dobór kanałów marketingowych i związana z nimi dystrybucja.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- W : Planowanie i rozwój nowych produktów strony 241 - 253
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Brzozowska-Woś M.: Marka a postrzeganie nowych produktów// W : Planowanie i rozwój nowych produktów/ ed. M. Wirkus, A. M. Lis Warszawa: CeDeWu, 2015, s.241-253
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 220 razy