Webquest- dobra praktyka w e-Learningu - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Webquest- dobra praktyka w e-Learningu

Abstract

W dobie informatyzacji i pokonywania barier wdrażania e-technologii na uczelniach wyższych uważa się, że jedną z najczęściej stosowanych aktywizujących technik nauczania wśród nauczycieli akademickich jest metoda projektu (ang. project-based learning). W niniejszym opracowaniu proponuje się zastosowanie w procesie edukacji na wyższej uczelni, metody webquest. Jest ona dużo rzadziej stosowana w praktyce. Opracowano ją w oparciu o teorię konstruktywizmu. Umożliwia ona rozwój umiejętności problemowego, krytycznego i twórczego myślenia oraz współpracy w zespole. Idea tej metody zakłada pracę z komputerem, determinując aktywność studenta. Metoda webquest doskonale sprawdza się w e-learningu. Artykuł ten ma na celu przybliżyć jej strukturę, zasady tworzenia, wskazać jej zalety oraz zachęcić do stosowania jej w praktyce na uczelniach wyższych.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 55 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC-ND open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej pages 45 - 48,
ISSN: 1425-5766
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Niksa T.: Webquest- dobra praktyka w e-Learningu// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. -., nr. 37 (2014), s.45-48
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 90 times

Recommended for you

Meta Tags