Abstract
W artykule określono wymaganą wiedzę z zakresu marketingu od kandydatów po studiach wyższych do pracy w zawodach marketingowych. Cel ten osiągnięto poprzez analizę zakresu obowiązków na stanowiskach marketingowych.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
pages 43 - 52,
ISSN: 1731-2639 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Dąbrowski D.: Wiedza marketingowa w świetle zakresów obowiązków zawodów marketingowych// Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. -., nr. 2 (2003), s.43-52
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 84 times