WYKORZYSTANIE INNOWACYJNEJ METODYKI STUDIUM PRZYPADKU W EDUKACJI BIZNESOWEJ – PROJEKT INNOCASE, LdV, TOI
Abstract
Niniejszy artykuł przedstawia jeden z projektów dydaktycznych realizowanych w ramach programu Leonardo da Vinci, Transfer of Innovations. Projekt ten nosi tytuł INNOCASE – Transfer innowacyjnej metodyki studium przypadku w edukacji biznesowej. W artykule można znaleźć informacje na temat genezy powstania projektu, jego celów, grup docelowych, konsorcjum realizującego projekt, metodologii i planu pracy, a także znaczenia projektu dla Politechniki Gdańskiej.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 12 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka
pages 74 - 81,
ISSN: 2084-6495 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Zięba M.: WYKORZYSTANIE INNOWACYJNEJ METODYKI STUDIUM PRZYPADKU W EDUKACJI BIZNESOWEJ – PROJEKT INNOCASE, LdV, TOI// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka. -., nr. 2 (2013), s.74-81
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 109 times