Wykorzystanie metod symulacyjnych w modelowaniu morsko – lądowych łańcuchów dostaw na przykładzie DCT
Abstract
Artykuł jest kolejnym etapem badań w zakresie modelowania lądowo – morskich łańcuchów dostaw. Badania miały na celu sprawdzenie płynności operacyjnej w terminalu kontenerowym na podstawie symulacji ruchu jednostek w założonym czasie z wykorzystaniem metody Monte Carlo. Płynność operacyjna terminalu była badana w oparciu o wskaźnik zajętości placu składowego przy założonych początkowych poziomach wypełnienia placu oraz zapotrzebowanie na stanowiska do obsługi statków. Zbadano też poziom regularności obrotów w terminalu, zależność między wskaźnikiem zajętości nabrzeża a wskaźnikiem zajętości placu składowego oraz zapotrzebowanie na środki transportu lądowego przy założeniu dowozowo – odwozowego wariantu pracy terminala
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Logistyka
pages 991 - 1003,
ISSN: 1231-5478 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Zadrąg R., Pac B.: Wykorzystanie metod symulacyjnych w modelowaniu morsko – lądowych łańcuchów dostaw na przykładzie DCT// Logistyka. -., nr. 6 (2014), s.991-1003
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 87 times