Abstract
Autorzy wychodzą z założenia, że uczelnia w warunkach konkurencyjności powinna poszukiwać nowych, niekonwencjonalnych rozwiązań organizacyjnych. W opracowaniu autorzy szkicują koncepcję uczelni jako organizacji opartej na wiedzy oraz analizują możliwości implementacji w uczelni elementów charakterystycznych dla organizacji fraktalnej. Intencją autorów jest poszukiwanie nowych rozwiązań organizacyjnych, jednak podkreślają, że w uczelniach wymaga to wyjątkowo starannego przygotowania.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Edukacja w Polsce wobec wyzwań konkurencyjności Unii Europejskiej strony 227 - 245
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2008
- Bibliographic description:
- Binsztok A., Leja K.: Wyższa uczelnia jako fraktalna organizacja wiedzy// Edukacja w Polsce wobec wyzwań konkurencyjności Unii Europejskiej/ ed. red. nauk. Wiesław Bokajło i Aldona Wiktorska-Święcka. Wrocław: Oficyna Wydawnicza Atut - Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe, 2008, s.227-245
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 225 times
Recommended for you
Świadomość strategii i zarządzania strategicznego w zarządzaniu uczelniami wyższymi na przykładzie szkół wyższych w Polsce
- W. Popławski,
- M. Markowski,
- M. Forkiewicz
2016