Abstrakt
Autorzy wychodzą z założenia, że uczelnia w warunkach konkurencyjności powinna poszukiwać nowych, niekonwencjonalnych rozwiązań organizacyjnych. W opracowaniu autorzy szkicują koncepcję uczelni jako organizacji opartej na wiedzy oraz analizują możliwości implementacji w uczelni elementów charakterystycznych dla organizacji fraktalnej. Intencją autorów jest poszukiwanie nowych rozwiązań organizacyjnych, jednak podkreślają, że w uczelniach wymaga to wyjątkowo starannego przygotowania.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Edukacja w Polsce wobec wyzwań konkurencyjności Unii Europejskiej strony 227 - 245
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Binsztok A., Leja K.: Wyższa uczelnia jako fraktalna organizacja wiedzy// Edukacja w Polsce wobec wyzwań konkurencyjności Unii Europejskiej/ ed. red. nauk. Wiesław Bokajło i Aldona Wiktorska-Święcka. Wrocław: Oficyna Wydawnicza Atut - Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe, 2008, s.227-245
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 225 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Świadomość strategii i zarządzania strategicznego w zarządzaniu uczelniami wyższymi na przykładzie szkół wyższych w Polsce
- W. Popławski,
- M. Markowski,
- M. Forkiewicz
2016