Abstract
Rosnące znaczenie akredytacji usług medycznych, w szczególności świadczonych przez szpitale, wymaga rozwoju wsparcia informatycznego. Artykuł przedstawia usługi informatyczne NOR-STA wspomagające i integrujące procesy osiągania, oceny i utrzymania zgodności z normami i standardami. Omówiono zakres usług, sposób ich dostarczania, a także wskazano na główne korzyści takie jak przejrzysty przegląd standardów, uporządkowanie dokumentów, sprawną komunikację pomiędzy osobami zaangażowanymi w zarządzanie jakością w szpitalu, wspomaganie decyzji kierowniczych oraz oszczędności nakładów na IT. Podsumowano dotychczasowe wdrożenia usług NOR-STA w 15 szpitalach, w tym opinie użytkowników.
Authors (3)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2012
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 103 times
Recommended for you
Determinanty jakości usług zdrowotnych związane z działaniami podejmowanymi przez personel szpitala
- G. Zieliński,
- A. Kasińska-Sarnowska