Tomasz Dobrowolski - Publications - Bridge of Knowledge

Search

Filters

total: 4

  • Category
  • Year

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Publications

Year 2008
  • Koala graph coloring library: an open graph coloring library for real-world applications
    Publication

    Pomimo intensywnej pracy naukowej na polu kolorowania grafów, nie jest znana kompletna i dedykowana biblioteka programistyczna. Celem artykułu jest zaproponowanie architektury takiej biblioteki. Celem jest spełnienie oczekiwań wypływających z rzeczywistych zastosowań, w szczególności spełnienie potrzeb wydajnościowych. Zaimplementowano szereg algorytmów cheurystycznego kolorowania grafów. Przyjętym językiem programowania jest C++....

    Full text to download in external service

Year 2007
  • Generating fractal tiles using Voronoi diagrams
    Publication

    - Year 2007

    Praca opisuje szczególną klasę podziałów powierzchni n-wymiarowego torusa na komórki o fraktalnym brzegu. Zbiór komórek przejawia nietypowe własności samopodobieństwa, może zostać użyty do wypełnienia przestrzeni R^n w sposób periodyczny lub aperiodyczny ze zmienną gęstością podziałów. Zaproponowany został algorytm do generowania takich podziałów używając diagramów Woronoja. Opisana metoda może mieć zastosowania w grafice komputerowej.

    Full text to download in external service

  • Proceduralne modelowanie stworów w Suboceanic
    Publication

    - Year 2007

    Suboceanic to niewielki program wykonywalny zajmujący 50 kilobajtów. Został zaprezentowany na party demoscenowym Assembly 2005 w kategorii intro 64k. Efektem działania programu jest multimedialna animacja, w której zarówno obraz jak i dźwięk generowany jest w czasie rzeczywistym. Ta praca opisuje szczegółowo algorytmy opracowane podczas produkcji tego intra do generowania proceduralnych stworów i roślin. Opisana metoda polega na...

    Full text to download in external service

  • Zastosowania trójkątnych płytek w grafice komputerowej

    Praca opisuje metody pokrywania trójkątnymi płytkami dowolnych powierzchni trójwymiarowych reprezentowanych przez siatki trójkątne. Omówione są znane metody konstruowania i układania trójkątnych płytek oraz ich optymalizacja algorytmami kolorowania grafów. Zaproponowana jest ulepszona hybrydowa metoda, umożliwiająca pokrycie dowolnej powierzchni wzorem, który wymaga kierunkowego uporządkowania.

    Full text to download in external service

seen 667 times