mgr Jakub Dąbrowski
Employment
Contact
- jakdabro1@student.pg.edu.pl
Publication showcase
-
Tacit Knowledge Sharing and Personal Branding. How to Derive Innovation From Project Teams?
Innovation, relationships, cooperation, and knowledge are key factors which determine a competitive advantage in the networked economy. A network serves as a contemporary form of market process coordination. Network economy, according to the idea of prosumerism, is founded on collaboration of individual creators based on a network of values instead of hierarchical dependencies. Another feature of a network is that it imposes symmetry...
-
PORTRET POLSKIEGO E-KONSUMENTA I JEGO ZACHOWANIA
Pojawienie się kategorii nowego konsumenta związane z tym, że internet nie jest już tylko miejscem, gdzie można spędzać swój czas wolny czy zawiązywać nowe znajomości, powoduje, że staje się on przedmiotem zainteresowań naukowców i przedsiębiorców. Kim jest i jak definiować pojęcie e-konsumenta oraz jego zachowania? Celem niniejszego artykułu jest próba przedstawienia aktualnego portretu polskiego e-konsumenta oraz jego zachowań...
-
Wiatraki reklamowe jako nowoczesny nośnik reklamy zewnętrznej
Liczne przedsiębiorstwa bardzo chętnie w swoich działaniach komunikacyjnych sięgają po różnorodne formy reklamy zewnętrznej. Coraz częściej pojawiają się one w nowych, mniej oczywistych miejscach. W poszukiwaniu ściśle ukierunkowanych i tańszych sposobów dotarcia do konsumentów reklamodawcy odkryli olśniewający pakiet „mediów alternatywnych” (Armstrong i Kotler, 2012). Pomimo, iż konsumenci mają niezbyt pozytywny stosunek do reklam,...
seen 810 times