PORTRET POLSKIEGO E-KONSUMENTA I JEGO ZACHOWANIA - Publication - Bridge of Knowledge

Search

PORTRET POLSKIEGO E-KONSUMENTA I JEGO ZACHOWANIA

Abstract

Pojawienie się kategorii nowego konsumenta związane z tym, że internet nie jest już tylko miejscem, gdzie można spędzać swój czas wolny czy zawiązywać nowe znajomości, powoduje, że staje się on przedmiotem zainteresowań naukowców i przedsiębiorców. Kim jest i jak definiować pojęcie e-konsumenta oraz jego zachowania? Celem niniejszego artykułu jest próba przedstawienia aktualnego portretu polskiego e-konsumenta oraz jego zachowań na podstawie dostępnej literatury przedmiotu, analizy danych wtórnych pochodzących z GUS oraz EUROSTAT, a także danych pierwotnych z badań przeprowadzonych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 54 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Marketing i Zarządzanie pages 61 - 70,
ISSN: 2450-775X
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Dąbrowski J.: PORTRET POLSKIEGO E-KONSUMENTA I JEGO ZACHOWANIA// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. -., nr. 875,41, t. 2 (2015), s.61-70
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 128 times

Recommended for you

Meta Tags