dr hab. inż. Magdalena Brzozowska-Woś
Employment
- Associate professor at Department of Marketing
Contact
Associate professor
- Workplace
-
Gmach B
room 802 open in new tab - Phone
- (58) 348 60 19
- Magdalena.Brzozowska-Wos@zie.pg.edu.pl
Social media
Publication showcase
-
Laxer Clinical Criteria for Gaming Disorder May Hinder Future Efforts to Devise an Efficient Diagnostic Approach: A Tree-Based Model Study
Internet Gaming Disorder (IGD) has been recognized in May 2013 and can be evaluated using the criteria developed by American Psychiatric Association (APA). The present study investigated the role each IGD criteria plays in diagnosing disordered gaming. A total of 3,377 participants (mean age 20 years, SD = 4.3 years) participated in the study. The data collected was scrutinized to detect patterns...
-
Market orientation and hotel performance: The mediating effect of creative marketing programs
This work investigates the indirect effects between market orientation and hotel performance through creative marketing programs. The focus is on exploring the indirect effects between 1) customer orientation, competitor orientation, and cross-functional integration; and 2) hotel financial performance through two aspects of creative marketing programs, namely, novelty and meaningfulness. Through an empirical analysis using structural equation...
-
Wpływ cyfrowej komunikacji marketingowej na angażowanie się w markę i współtworzenie jej wartości przez młodych konsumentów
Głównym celem badań jest identyfikacja czynników i powiązań istotnych w procesie pozytywnego odziaływania komunikacji marketingowej online na angażowanie się młodych konsumentów w markę, a następnie ponawianie przez nich zakupów oraz współtworzenie wartości marek. W przeprowadzonym badaniu zdecydowano się na wykorzystanie paradygmatu pragmatycznego, gdyż pozwala on łączyć metody badawcze, strategie, techniki i procedury charakterystyczne...
Obtained scientific degrees/titles
-
2023-03-02
Obtained science degree
dr hab. inż. management and quality studies (Social studies) -
2010-02-24
seen 4749 times