Journal Education, Technology and Computer Science - Journal - Bridge of Knowledge

Search

Journal Education, Technology and Computer Science

ISSN:

2719-6550

eISSN:

2719-7417

Publisher:

Uniwersytet Rzeszowski

Disciplines
(Field of Science):

  • educational sciences (Social studies)
  • computer and information sciences (Natural sciences)

Ministry points: Help

Ministry points - current year
Year Points List
Year 2024 20 Ministry scored journals list 2024
Ministry points - previous years
Year Points List
2024 20 Ministry scored journals list 2024
2023 40 Ministry Scored Journals List
2022 20 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2021 20 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2020 20 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2019 20 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2018 9 B
2017 9 B
2016 9 B
2015 9 B
2014 6 B
2013 6 B
2012 5 B
2011 5 B

Impact Factor:

n/a

Publishing policy:

License: CC BY-SA 4.0
License
Creative Commons: BY-SA 4.0 open in new tab
Information on publishing policy
http://eti.ur.edu.pl/pl/10-etyka-publikacji.html open in new tab
Information on the conditions of self-archiving
Included in license
Is self-archiving allowed by the journal?
Yes - without restrictions
Submitted Version Help
yes
Accepted Version Help
yes
Published Version Help
yes
Information on research data policy
n/a
Months of embargo
no embargo
Additional information
Must link to journal homepage with DOI.
Self-archiving of the text possible after publishing on the journal's website.

Filters

total: 2

  • Category
  • Year
  • Options

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Journals

Year 2018
  • Infografika - aktywizujące środowisko edukacyjne
    Publication

    - Journal Education, Technology and Computer Science - Year 2018

    Artykuł analizuje szerokie spektrum zagadnień związanych z infografikami. Opisuje sposoby ich tworzenia w celu efektywnej wizualizacji informacji, danych i wiedzy oraz publikowania ich w portalach LCMS dla osiągnięcia celów pedagogicznych. Zwraca uwagę na znaczenie, jakie mają w stymulowaniu studentów do aktywnego i kreatywnego uczestniczenia w procesie uczenia się. Podkreśla także ich ogromną rolę w innowacyjnej edukacji, w szczególności...

    Full text available to download

Year 2017
  • Aspekty Edukacyjne Wirtualnych Światów. Aplikacja Second Life
    Publication
    • P. Topol
    • W. Kowalewski
    • I. Mokwa-Tarnowska
    • P. Leszczyński
    • M. Kołowska-gawiejnowicz
    • I. Siatkowski
    • A. Ren-kurc

    - Journal Education, Technology and Computer Science - Year 2017

    Artykuł koncentruje się na trójwymiarowych środowiskach wirtualnych i ich funkcjonalności edukacyjnej na przykładzie świata Second Life. Wbrew opiniom pojawiającym się od czasu do czasu w literaturze przedmiotu światy wirtualne 3D nie odchodzą w przeszłość, przynajmniej nie w sektorze edukacyjnym. Autorzy artykułu próbują to wykazać,przedstawiając różne aspekty Second Life w zastosowaniach dydaktycznych, naukowych,...

    Full text available to download

seen 138 times