Abstract
Artykuł analizuje szerokie spektrum zagadnień związanych z infografikami. Opisuje sposoby ich tworzenia w celu efektywnej wizualizacji informacji, danych i wiedzy oraz publikowania ich w portalach LCMS dla osiągnięcia celów pedagogicznych. Zwraca uwagę na znaczenie, jakie mają w stymulowaniu studentów do aktywnego i kreatywnego uczestniczenia w procesie uczenia się. Podkreśla także ich ogromną rolę w innowacyjnej edukacji, w szczególności we współczesnej edukacji akademickiej, której zadaniem jest wspieranie każdego studenta w rozwoju umiejętności twardych i miękkich potrzebnych do osiągnięcia sukcesu w zmieniającym się środowisku pracy. Zdaniem autorów infografiki czynią zwłaszcza kształcenie zdalne jeszcze bardziej interaktywnym, stymulującym i satysfakcjonującym doświadczeniem.
Citations
-
1
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Authors (5)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.15584/eti.2018.2.17
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Journal Education, Technology and Computer Science
pages 129 - 137,
ISSN: 2719-6550 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2018
- Bibliographic description:
- Ren-Kurc, A., Roszak, M., Kowalewski, W., Mokwa-Tarnowska I., Dutkiewicz, A.: Infografika - aktywizujące środowisko edukacyjne// Edukacja - Technika - Informatyka. -., iss. 2(24) (2018), s.129-137
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.15584/eti.2018.2.17
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 151 times
Recommended for you
Online Interactivity – Shift Towards E-textbook-based Medical Education
- A. Dutkiewicz,
- B. Kołodziejczak,
- P. Leszczyński
- + 4 authors