Abstract
Przestrzeń miast staje się coraz częściej miejscem gry marketingowej, coraz częściej wykorzystywana jest jako kanał komunikacji. Takie oddziaływanie pomiędzy architekturą a marketingiem, powoduje że obok zaspokajania potrzeb podstawowych architektura zaczyna pełnić role perswazyjnego narzędzia komunikacji marketingowej.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
no. Nr 208,
pages 503 - 510,
ISSN: 1689-7374 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Janowicz R.: Architektura jako narzędzie komunikacji marketingowej // Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. -Vol. Nr 208., (2011), s.503-510
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 113 times