Architektura jako narzędzie komunikacji marketingowej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Architektura jako narzędzie komunikacji marketingowej

Abstract

Przestrzeń miast staje się coraz częściej miejscem gry marketingowej, coraz częściej wykorzystywana jest jako kanał komunikacji. Takie oddziaływanie pomiędzy architekturą a marketingiem, powoduje że obok zaspokajania potrzeb podstawowych architektura zaczyna pełnić role perswazyjnego narzędzia komunikacji marketingowej.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu no. Nr 208, pages 503 - 510,
ISSN: 1689-7374
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Janowicz R.: Architektura jako narzędzie komunikacji marketingowej // Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. -Vol. Nr 208., (2011), s.503-510
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 111 times

Recommended for you

Meta Tags