Abstract
Artykuł pokazuje specyfike realizacji idei firmy społecznie odpowiedzialnej w firmach mikro i firmach dużych - podobieństwa i różnice w sposobie pojmowania idei,specyfikę działań.Firmy duże - koncerny, mając diametralnie różną strukturę od firm mikro, działając w innym otoczeniu ekonomicznym, w swojej działalności borykają się ze zgoła różnymi, nie dającymi się porównać problemami. Stąd ich pojmowanie i realizacja programów CSR jest na tyle odmienna, że nie mogą stanowic wzorca dla firm mikro - mogą jedynie stanowić ich komplementarne dopełnienie w budowaniu społeczeństwa opartego na wiedzy, społeczeństwa obywatelskiego.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Społeczna odpowiedzialność biznesu w małych i średnich przedsiębiorstwach : praca zbiorowa strony 157 - 173
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2008
- Bibliographic description:
- Hope E.: Czy korporacyjna kultura CSR może być wzorcem dla małych i średnich przedsiębiorstw?// Społeczna odpowiedzialność biznesu w małych i średnich przedsiębiorstwach : praca zbiorowa/ ed. pod redakcją Mieczysława Bąka i Przemysława Kulawczuka. Warszawa: Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, 2008, s.157-173
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 89 times