Czynniki kształtujące orientację społeczną w przedsiębiorczości - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Czynniki kształtujące orientację społeczną w przedsiębiorczości

Abstract

Poprzez uwzględnienie orientacji społecznej wśród przedsiębiorstw, autorzy publikacji przedstawiają jakim zainteresowaniem cieszą się one w Polsce. Autorzy analizują przyczyny istniejącego stanu rzeczy z punktu widzenia tła społeczno-ekonomicznego biznesu - dużego i małego w Polsce.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Niematerialne i społeczne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw. - T. II strony 401 - 410
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Popowska M., Starnawska M.: Czynniki kształtujące orientację społeczną w przedsiębiorczości// Niematerialne i społeczne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw. - T. II/ ed. red. A. Antonowicz. - Wydział Zarządzania UG, Fundacja Rozwoju UG. Sopot: Wyd. FRUG, 2010, s.401-410
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 82 times

Recommended for you

Meta Tags