Abstract
W niniejszym rozdziale zaprezentowano podstawowe aspekty zarządzania jakością w usługach turystycznych. Autorzy na podstawie przeprowadzonych badań dokonali identyfikacji cech charakterystycznych dla usług branży turystycznej wraz z identyfikacją determinant elementarnych. Zostały one przydzielone do obszarów ogólnych oraz poddane szczegółowej charakterystyce ze szczególnym uwzglednieniem rdzenia usługi turystycznej.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Wybrane aspekty doskonalenia procesów i zmian w zarządzaniu operacyjnym strony 62 - 80
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Zieliński G., Ferenc B.: Determinanty elementarne rdzenia usługi turystycznej w perspektywie klientów// Wybrane aspekty doskonalenia procesów i zmian w zarządzaniu operacyjnym/ ed. eds. Jolanta Łopatowska, Grzegorz Zieliński Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2011, s.62-80
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 133 times