Determinanty elementarne rdzenia usługi turystycznej w perspektywie klientów - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Determinanty elementarne rdzenia usługi turystycznej w perspektywie klientów

Abstract

W niniejszym rozdziale zaprezentowano podstawowe aspekty zarządzania jakością w usługach turystycznych. Autorzy na podstawie przeprowadzonych badań dokonali identyfikacji cech charakterystycznych dla usług branży turystycznej wraz z identyfikacją determinant elementarnych. Zostały one przydzielone do obszarów ogólnych oraz poddane szczegółowej charakterystyce ze szczególnym uwzglednieniem rdzenia usługi turystycznej.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Wybrane aspekty doskonalenia procesów i zmian w zarządzaniu operacyjnym strony 62 - 80
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Zieliński G., Ferenc B.: Determinanty elementarne rdzenia usługi turystycznej w perspektywie klientów// Wybrane aspekty doskonalenia procesów i zmian w zarządzaniu operacyjnym/ ed. eds. Jolanta Łopatowska, Grzegorz Zieliński Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2011, s.62-80
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 136 times

Recommended for you

Meta Tags