Determinanty elementarne rdzenia usługi turystycznej w perspektywie klientów - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Determinanty elementarne rdzenia usługi turystycznej w perspektywie klientów

Abstrakt

W niniejszym rozdziale zaprezentowano podstawowe aspekty zarządzania jakością w usługach turystycznych. Autorzy na podstawie przeprowadzonych badań dokonali identyfikacji cech charakterystycznych dla usług branży turystycznej wraz z identyfikacją determinant elementarnych. Zostały one przydzielone do obszarów ogólnych oraz poddane szczegółowej charakterystyce ze szczególnym uwzglednieniem rdzenia usługi turystycznej.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Wybrane aspekty doskonalenia procesów i zmian w zarządzaniu operacyjnym strony 62 - 80
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Zieliński G., Ferenc B.: Determinanty elementarne rdzenia usługi turystycznej w perspektywie klientów// Wybrane aspekty doskonalenia procesów i zmian w zarządzaniu operacyjnym/ ed. eds. Jolanta Łopatowska, Grzegorz Zieliński Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2011, s.62-80
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 133 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi