Abstrakt
W niniejszym rozdziale zaprezentowano podstawowe aspekty zarządzania jakością w usługach turystycznych. Autorzy na podstawie przeprowadzonych badań dokonali identyfikacji cech charakterystycznych dla usług branży turystycznej wraz z identyfikacją determinant elementarnych. Zostały one przydzielone do obszarów ogólnych oraz poddane szczegółowej charakterystyce ze szczególnym uwzglednieniem rdzenia usługi turystycznej.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Wybrane aspekty doskonalenia procesów i zmian w zarządzaniu operacyjnym strony 62 - 80
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G., Ferenc B.: Determinanty elementarne rdzenia usługi turystycznej w perspektywie klientów// Wybrane aspekty doskonalenia procesów i zmian w zarządzaniu operacyjnym/ ed. eds. Jolanta Łopatowska, Grzegorz Zieliński Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2011, s.62-80
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 133 razy