Doskonalenie jakości w kreowaniu sukcesu usług turystycznych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Doskonalenie jakości w kreowaniu sukcesu usług turystycznych

Abstract

W publikacji zaprezentowano zmieniające się podejście klientów do usług turystycznych. Autorzy zaprezentowali obszary składowe usługi turystycznej wraz ze zidentyfikowanym poziomem ich ważności dla klientów. Na podstawie badań własnych dokonano także identyfikacji kierunków zmian co do wymogów wobec oferty usługowej przez turystów.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO no. Nr 4/1, pages 131 - 139,
ISSN: 1732-1565
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Zawadzka L., Zieliński G.: Doskonalenie jakości w kreowaniu sukcesu usług turystycznych// PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. -Vol. Nr 4/1., (2011), s.131-139
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 95 times

Recommended for you

Meta Tags