Abstract
W publikacji zaprezentowano zmieniające się podejście klientów do usług turystycznych. Autorzy zaprezentowali obszary składowe usługi turystycznej wraz ze zidentyfikowanym poziomem ich ważności dla klientów. Na podstawie badań własnych dokonano także identyfikacji kierunków zmian co do wymogów wobec oferty usługowej przez turystów.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
no. Nr 4/1,
pages 131 - 139,
ISSN: 1732-1565 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Zawadzka L., Zieliński G.: Doskonalenie jakości w kreowaniu sukcesu usług turystycznych// PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. -Vol. Nr 4/1., (2011), s.131-139
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 95 times