Doskonalenie jakości w kreowaniu sukcesu usług turystycznych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Doskonalenie jakości w kreowaniu sukcesu usług turystycznych

Abstrakt

W publikacji zaprezentowano zmieniające się podejście klientów do usług turystycznych. Autorzy zaprezentowali obszary składowe usługi turystycznej wraz ze zidentyfikowanym poziomem ich ważności dla klientów. Na podstawie badań własnych dokonano także identyfikacji kierunków zmian co do wymogów wobec oferty usługowej przez turystów.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO nr Nr 4/1, strony 131 - 139,
ISSN: 1732-1565
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Zawadzka L., Zieliński G.: Doskonalenie jakości w kreowaniu sukcesu usług turystycznych// PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. -Vol. Nr 4/1., (2011), s.131-139
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 63 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi