Abstract
Artykuł zwraca uwagę na negatywne konsekwencje utraty pospolitych i nieobjętych ochroną, wiejskich krajobrazów. Stawia tezę, że za regres specyfiki krajobrazu odpowiada także dysfunkcyjna wiedza zbiorowa. Celem badań było wskazanie sposobów i środków, które na etapie edukacji akademickiej pomogą przełamać ograniczenia społecznej świadomości krajobrazowej.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Krajobraz polski: Cudze chwalicie: Ochrona i kształtowanie rodzimego krajobrazu strony 25 - 33
- ISSN:
- 2449-9595
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Górka A.: Edukacja krajobrazowa dla ruralistyki// Krajobraz polski: Cudze chwalicie: Ochrona i kształtowanie rodzimego krajobrazu/ ed. Piotr Patoczka Rzeszów: Uniwersytet Rzeszowski, 2016, s.25-33
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 114 times