Abstract
Autorzy uściślają szerokie i węższe ujęcie definicyjne sprzedaży bezpośredniej, jako formy handlowania. Następnie przedstawiają problemy moralne, spotykane w tego typu sprzedaży. Problemy te zostały uszeregowane w zależności od relacji pomiędzy podmiotami transakcji. Problematyka ta została spisana w sposób spontaniczny, wypływający z osobistego doświadczenia autorów artykułu. Następnie omówione zostają istniejące uregulowania stosowane w ramach funkcjonujących kodeksów etycznych, na przykładzie Kodeksu polskiego, opartego o kodeksy światowy i europejski. Na zakończenie autorzy przytaczają skomentowane zapisy Kodeksu.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2005
- Bibliographic description:
- Waszczyk M., Radacki S.: Etos sprzedaży bezpośredniej. Problemy moralne a istniejące uregulowania kodeksowe // / : , 2005,
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 171 times