Etos sprzedaży bezpośredniej. Problemy moralne a istniejące uregulowania kodeksowe - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Etos sprzedaży bezpośredniej. Problemy moralne a istniejące uregulowania kodeksowe

Abstract

Autorzy uściślają szerokie i węższe ujęcie definicyjne sprzedaży bezpośredniej, jako formy handlowania. Następnie przedstawiają problemy moralne, spotykane w tego typu sprzedaży. Problemy te zostały uszeregowane w zależności od relacji pomiędzy podmiotami transakcji. Problematyka ta została spisana w sposób spontaniczny, wypływający z osobistego doświadczenia autorów artykułu. Następnie omówione zostają istniejące uregulowania stosowane w ramach funkcjonujących kodeksów etycznych, na przykładzie Kodeksu polskiego, opartego o kodeksy światowy i europejski. Na zakończenie autorzy przytaczają skomentowane zapisy Kodeksu.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Language:
Polish
Publication year:
2005
Bibliographic description:
Waszczyk M., Radacki S.: Etos sprzedaży bezpośredniej. Problemy moralne a istniejące uregulowania kodeksowe // / : , 2005,
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 128 times

Recommended for you

Meta Tags