Problemy moralne w sprzedaży bezpośredniej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Problemy moralne w sprzedaży bezpośredniej

Abstract

Autorzy uściślają szerokie i węższe ujęcie definicyjne sprzedaży bezpośredniej, jako formy handlowania. Następnie przedstawiają problemy moralne, spotykane w tego typu sprzedaży. Problemy te zostały uszeregowane w zależności od relacji pomiędzy podmiotami transakcji.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Pieniądze i Więź no. R. 9, pages 63 - 73,
ISSN: 1506-7513
Language:
Polish
Publication year:
2005
Bibliographic description:
Waszczyk M., Radacki S.: Problemy moralne w sprzedaży bezpośredniej// Pieniądze i Więź. -Vol. R. 9., nr. nr 4(29) (2005), s.63-73
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 127 times

Recommended for you

Meta Tags