Abstract
Autorzy uściślają szerokie i węższe ujęcie definicyjne sprzedaży bezpośredniej, jako formy handlowania. Następnie przedstawiają problemy moralne, spotykane w tego typu sprzedaży. Problemy te zostały uszeregowane w zależności od relacji pomiędzy podmiotami transakcji.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Pieniądze i Więź
no. R. 9,
pages 63 - 73,
ISSN: 1506-7513 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2005
- Bibliographic description:
- Waszczyk M., Radacki S.: Problemy moralne w sprzedaży bezpośredniej// Pieniądze i Więź. -Vol. R. 9., nr. nr 4(29) (2005), s.63-73
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 127 times