Abstrakt
Autorzy uściślają szerokie i węższe ujęcie definicyjne sprzedaży bezpośredniej, jako formy handlowania. Następnie przedstawiają problemy moralne, spotykane w tego typu sprzedaży. Problemy te zostały uszeregowane w zależności od relacji pomiędzy podmiotami transakcji.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Pieniądze i Więź
nr R. 9,
strony 63 - 73,
ISSN: 1506-7513 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2005
- Opis bibliograficzny:
- Waszczyk M., Radacki S.: Problemy moralne w sprzedaży bezpośredniej// Pieniądze i Więź. -Vol. R. 9., nr. nr 4(29) (2005), s.63-73
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 127 razy