Kopalnia pomysłów - wzorce dla projektowania gier komputerowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Kopalnia pomysłów - wzorce dla projektowania gier komputerowych

Abstract

Referat omawia ideę wzorców dla projektowania gier komputerowych. Przedstawiona jest w nim geneza ich powstania, omówienie ich typowych elementów i konkretny przykład takiego wzorca. Podane są sposoby na tworzenie nowych wzorców, wdrażanie ich na etapie projektowania i zarządzanie nimi, a także plusy i minusy stosowania takiego podejścia do tworzenia gier komputerowych.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
VI Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych IGK-6'2009, Siedlce 20-22 marca 2009
Language:
Polish
Publication year:
2009
Bibliographic description:
Rudnicki P., Rudnicki R.: Kopalnia pomysłów - wzorce dla projektowania gier komputerowych// VI Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych IGK-6'2009, Siedlce 20-22 marca 2009/ ed. Koło Naukowe Informatyków GENBiT. Siedlce: Akademia Podlaska w Siedlcach, 2009,
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 128 times

Recommended for you

Meta Tags