Abstrakt
Referat omawia ideę wzorców dla projektowania gier komputerowych. Przedstawiona jest w nim geneza ich powstania, omówienie ich typowych elementów i konkretny przykład takiego wzorca. Podane są sposoby na tworzenie nowych wzorców, wdrażanie ich na etapie projektowania i zarządzanie nimi, a także plusy i minusy stosowania takiego podejścia do tworzenia gier komputerowych.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- VI Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych IGK-6'2009, Siedlce 20-22 marca 2009
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Rudnicki P., Rudnicki R.: Kopalnia pomysłów - wzorce dla projektowania gier komputerowych// VI Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych IGK-6'2009, Siedlce 20-22 marca 2009/ ed. Koło Naukowe Informatyków GENBiT. Siedlce: Akademia Podlaska w Siedlcach, 2009,
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 173 razy