Abstract
W artykule zaprezentowano doświadczenia autora
w zakresie „przymusowego” zdalnego nauczania matematyki
w dobie pandemii. Przedstawiono tematykę kompetencji
e-matematycznych wykorzystywanych przez studentów podczas
nauki matematyki. Dokonano oceny kursów zdalnych z punktu
widzenia studenta przedstawiając wyniki ankiet przeprowadzanych
po zakończeniu kursu. Omówiono wyniki końcowe z egzaminów
jakie studenci (pierwszego roku, wybranych kierunków studiów,
dwóch uczelni technicznych: Politechniki Gdańskiej i Państwowej
Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu) uzyskali po semestralnym
kursie pracy zdalnej. Zaprezentowano analizę i wnioski dotyczące
tego, w jaki sposób zdalne nauczanie wpłynęło na postępy naukowe
i wyniki końcowe uzyskane przez studentów na egzaminach.
Citations
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Other publications
- Type:
- Other publications
- Title of issue:
- Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej wydanie 72/2021 strony 85 - 90
- Publication year:
- 2021
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) doi: 10.32016/1.72.18
- Verified by:
- No verification
seen 9 times