Kształtowanie kompetencji e-matematycznych i ich wpływ na efekty nauczania - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Kształtowanie kompetencji e-matematycznych i ich wpływ na efekty nauczania

Abstract

W artykule zaprezentowano doświadczenia autora
w zakresie „przymusowego” zdalnego nauczania matematyki
w dobie pandemii. Przedstawiono tematykę kompetencji
e-matematycznych wykorzystywanych przez studentów podczas
nauki matematyki. Dokonano oceny kursów zdalnych z punktu
widzenia studenta przedstawiając wyniki ankiet przeprowadzanych
po zakończeniu kursu. Omówiono wyniki końcowe z egzaminów
jakie studenci (pierwszego roku, wybranych kierunków studiów,
dwóch uczelni technicznych: Politechniki Gdańskiej i Państwowej
Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu) uzyskali po semestralnym
kursie pracy zdalnej. Zaprezentowano analizę i wnioski dotyczące
tego, w jaki sposób zdalne nauczanie wpłynęło na postępy naukowe
i wyniki końcowe uzyskane przez studentów na egzaminach.

Citations

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Other publications
Type:
Other publications
Title of issue:
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej wydanie 72/2021 strony 85 - 90
Publication year:
2021
DOI:
Digital Object Identifier (open in new tab) doi: 10.32016/1.72.18
Verified by:
No verification

seen 9 times

Recommended for you

Meta Tags