Ocena potrzeb studentów w nauczaniu matematyki wspomaganym komputerowo na wybranych kierunkach studiów
Abstract
Dynamiczny rozwój programów komputerowych,
wspomagających procesy nauczania i uczenia się matematyki,
znacząco zmienił potrzeby studentów. W artykule przedstawiamy
wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród studentów
(pierwszego roku, wybranych kierunków studiów, dwóch uczelni
technicznych: Politechniki Gdańskiej i Państwowej Wyższej
Szkoły Zawodowej w Elblągu) w celu doboru optymalnych metod
i narzędzi wspomagających nauczanie matematyki
oprogramowaniem komputerowym. Prezentujemy analizę ankiet
i wnioski jak przyczynić się do urozmaicenia pracy studentów,
podniesienia jakości nabywanych przez nich umiejętności oraz
usprawnienia procesu nauczania matematyki.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Other publications
- Type:
- Other publications
- Title of issue:
- Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej Nr 58 strony 85 - 88
- Publication year:
- 2018
- Bibliographic description:
- ISSN 2353-1290
- Verified by:
- No verification
seen 9 times