Ocena potrzeb studentów w nauczaniu matematyki wspomaganym komputerowo na wybranych kierunkach studiów
Abstrakt
Dynamiczny rozwój programów komputerowych,
wspomagających procesy nauczania i uczenia się matematyki,
znacząco zmienił potrzeby studentów. W artykule przedstawiamy
wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród studentów
(pierwszego roku, wybranych kierunków studiów, dwóch uczelni
technicznych: Politechniki Gdańskiej i Państwowej Wyższej
Szkoły Zawodowej w Elblągu) w celu doboru optymalnych metod
i narzędzi wspomagających nauczanie matematyki
oprogramowaniem komputerowym. Prezentujemy analizę ankiet
i wnioski jak przyczynić się do urozmaicenia pracy studentów,
podniesienia jakości nabywanych przez nich umiejętności oraz
usprawnienia procesu nauczania matematyki.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Inna publikacyjna praca zbiorowa (w tym materiały konferencyjne)
- Typ:
- Inna publikacyjna praca zbiorowa (w tym materiały konferencyjne)
- Tytuł wydania:
- Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej Nr 58 strony 85 - 88
- Rok wydania:
- 2018
- Opis bibliograficzny:
- ISSN 2353-1290
- Weryfikacja:
- Brak weryfikacji
wyświetlono 9 razy